Regulamin świadczenia usług stomatologicznych w Centrum Stomatologii Dentalblue Wawrzyn
Centrum Stomatologiczne Dentalblue Wawrzyn z siedzibą w Białymstoku ul. Kazimierza Pułaskiego 35 jest Podmiotem Leczniczym, działającym na podstawie zezwolenia wydanego przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku.
Centrum Stomatologii Dentalblue Wawrzyn jest praktyką prywatną, która udziela również świadczeń w ramach NFZ.
Zapisy pacjentów.
Na każdą wizytę pacjent powinien zapisać się osobiście lub kontaktując się z rejestracją gabinetu pod numerem stacjonarnym 85 748 00 50 lub komórkowym 787 906 376, 698 071 007.
Istnieje również możliwość zapisu na wizytę przez formularz kontaktowy na stronie internetowej gabinetu www.dentalblue.pl w zakładce REJESTRACJA. Rejestracja pracuje od godz. 8 do 20.00
Pacjenci zapisywani są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Na podstawie informacji przekazanych przez Pacjenta rejestratorka medyczna rekomenduje właściwego specjalistę oraz decyduje o czasie pierwszej wizyty.
W przypadku świadczeń refundowanych przez NFZ rejestratorka informuje o pierwszym wolnym terminie możliwym na realizację świadczenia.
Na standardową wizytę stomatologiczną przeznaczamy 45 minut, na wizytę endodontyczną (leczenie kanałowe) od 1,5-2 godzin.
Na dzień przed umówionym terminem wizyty recepcjonistka potwierdza wizytę za pomocą sms-a lub telefonicznie.
Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie.
Na pierwszą wizytę prosimy o przybycie z 15 minutowym wyprzedzeniem, w celu wypełnienia niezbędnej dokumentacji medycznej oraz wykonania zdjęcia pantomograficznego (koszt 100 zł). Pacjent może okazać własne zdjęcie pantomograficzne nie starsze niż rok.
Pacjent podczas pierwszej wizyty zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości potwierdzającego jego dane osobowe.
Ankieta dotycząca zdrowia pacjenta.
Każdy Pacjent w czasie pierwszej wizyty jest zobowiązany do wypełnienia ankiety dotyczącej zdrowia, a podczas kolejnych wizyt aktualizacji ankiety jeżeli zmienia się stan jego zdrowia. Odmowa wypełnienia, będzie skutkować odmową udzielenia świadczeń zdrowotnych przez lekarza.
Dokumentacja medyczna.
Dokumentacja medyczna prowadzona jest w formie cyfrowej. Każdy Pacjent przed rozpoczęciem pierwszej wizyty musi mieć założoną indywidualna kartę medyczną oraz wypełnioną ankietę zdrowia. W tym celu konieczne jest podanie danych osobowych. Ich zakres określa ustawa z dnia 6 listopada 2008 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 186 z późn. zm. art.25.)
Dokumentacja medyczna zawiera co najmniej: nazwisko i imię, datę urodzenia, oznaczenie płci, adres zamieszkania, numer PESEL, oznaczenie podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych, opis stanu zdrowia, datę sporządzenia.
Centrum Stomatologii Dentalblue Wawrzyn prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa. Udostępnianie dokumentacji następuje w trybie zapewniającym zachowanie poufności i ochrony danych osobowych. Maksymalną wysokość opłaty za udostępnianie dokumentacji medycznej określa art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r o prawach Pacjenta i rzecznik Praw Pacjenta.
ODWOŁANIE WIZYTY
W przypadku, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em przybycia na wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 16:00, wizyta ta zostanie anulowana a pacjent zostanie poinformowany o tym fakcie drogą sms.
W przypadku, gdy pacjent nie może przyjść na umówioną wizytę, należy ją niezwłocznie odwołać lub przełożyć na inny termin, by ewentualnie mógł skorzystać z tego terminu inny pacjent.
Na wizyty: powyżej 45 minut pobierany jest zadatek w wysokości 200 zł na poczet przyszłego leczenia – kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 7 dni przed terminem lub braku wizyty zadatek przepada. Zaliczka nie jest zwracana jeżeli pacjent odwoła wizytę poniżej 7 dni lub nie potwierdzi jej (jedynie usprawiedliwienie to L4)
Spóźnienie się na wizytę powyżej 15 minut jest traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany Pacjent.
W przypadku dwukrotnej sytuacji, kiedy Pacjent potwierdzi wizytę, a następnie się na nią nie stawi lub odwoła w tym samym dniu, aby zapisać się na kolejną wizytą musi dokonać 100% przedpłaty.
Przedpłaty za wizytę obowiązują takiego pacjenta każdorazowo przed umówieniem kolejnej wizyty.
GWARANCJA – WARUNKI
W pełni odpowiadamy za jakość naszej pracy i udzielamy na nią gwarancję. Dzięki temu masz pewność, że nigdy nie zostaniesz ze swoim problemem sam. Jeśli masz jakiekolwiek uwagi na temat wykonanego zabiegu możesz pytać o wszystko stomatologa. Czas trwania gwarancji liczony jest od dnia wykonania pracy.
Warunkiem gwarancji jest badanie kontrolne jak również zabieg profesjonalnej higienizacji (scaling, piaskowanie, fluoryzacja) przeprowadzane co 6 miesięcy. Badanie stomatologiczne odbywa się na podstawie aktualnego, nie straszego niż rok zdjęcia pantomograficznego.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- Prac tymczasowych- korony tymczasowe, protezy natychmiastowe osadzone bezpośrednio po usunięciu zębów, wymagające podścielenia po jakimś czasie
- Prac, przy których wykonywaniu Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały na wyraźne życzenie Pacjenta
- Ponownego leczenia endodontycznego
- Samodzielnie naprawianie prac protetycznych
- Wszelkich napraw prac protetycznych z wyjątkiem napraw gwarancyjnych
Odpłatność za świadczone usługi
Odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W Centrum Stomatologii Dentalblue Wawrzyn istnieje możliwość zapisu na wizytę refundowaną w ramach NFZ.








